Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 18:01 - Господи, Господи, кой ме направи доктор?!
Автор: lateto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1561 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Какви ли работи не съм чувала и виждала, ама това, което ми се случи в аптеката на една дружка, с която обсъждахме сериозните последици от икономическата криза върху продажбата на кондомите, направо ни хвърли отначало в неописуем смях, а после и в други, по-сериозни размисли, свързани с родното здравеопазване…Но прочетете и си направете заключението. Та, седим в аптеката и влиза смутена жена, която още от вратата нещо си говори. -На 73 години станах, много неща съм преживяла, ама за такова нещо не съм си и помисляла – казва тя, бърка в чантата и докато търси рецептата, разказва: – Отивам при джипито, а той седи зад бюрото, подпрял с две ръце главата и гледа толкова скръбно, че в първия момент реших, че нещо му се е случило. „Казвайте”, продума, без да се мръдне и аз започнах да му описвам състоянието си. Имам световъртеж, залитам на една страна, вестибуларния ми апарат не е наред … и така в продължение на няколко минути му разказвам за болежките си. А той забил тъжен поглед в бюрото и по едно време въздъхна : ”Господи, Господи, кой ме направи доктор?” Аз направо онемях! А той ме пита, и какво да те правя сега? „Че откъде да знам, нали вие сте доктор?” Направо ми дожаля за човечеца, седи и се чуди какво да прави.Върти химикалката в ръце, почесва се, а накрая ме пита, е какво да ти изпиша , а? Какво да му кажа, ако знам, при него ли ще ходя! Написа ми рецепта и идвам… - завърши жената и подаде рецептата. И какво мислите беше изписано? Е, не превъртайте в главата си някой безобиден антибиотик или друго лекарство, изискващо намеса на докторски знания. На рецептата се мъдреха изписани …аспирин и аналгин! –Че защо си губих времето да ходя на лекар? – втрещи се жената… Латинка Минкова


Тагове:   доктор,   Направи,


Гласувай:
5



1. анонимен - Велимира
27.09.2010 18:55
зная ,че винаги пишеш истински истории ,но тая звучи абсурдно...за жалост!!!
цитирай
2. lateto - Е, нека да погледнем този път откъм ...
27.09.2010 19:54
Е, нека да погледнем този път откъм смешната страна, щото за всяка професия може да има такова възклицание...
цитирай
3. анонимен - Господ Бог го е направил доктор
27.09.2010 21:25
Никак не са зле докторите ни, а все хленчат. Правят се на велики и онеправдани. Хайде, дай идея за темата "лекарска грандоманщина" и ще прочетем потресающи истории. В случая поне не е навредил на женицата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lateto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 256167
Постинги: 120
Коментари: 169
Гласове: 228
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031