Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 19:40 - Тя се усмихва само едно лято
Автор: lateto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1645 Коментари: 2 Гласове:
1



Имаше такъв филм „Тя танцува само едно лято.” При нас се случи варианта, тя се усмихва само пет месеца. Не помня героинята от филма къде я изнамериха, но нашата здравна усмивка беше засечена на кръстопът. О, не, не правя аналогия кой виси по кръстопътищата у нас и там очаква работа. В никакъв случай, защото имам коленопреклонно отношение към всеки, постигнал титла чрез знанията си. Да, ама в нашата българска здравна случка се почна с кръстопът и с усмивка. И като се почнаха тия усмивки, та се стигна до плач, но не за тия, които управляват здравните и всякакви фондове, а от управляваните болни и потенциално болни данъкоплатци, ошашавени до толкова от постоянните промени и безогледно скубане на пари, че със сигурност им е идвало да извият до Бога. Хич не ми е ясно като как я мислят нашите усмихващи, мяукащи, боботещи, грачещи и издаващи всякакви звуци управляващи, ама на хората вече не им останаха сили да изохкат . Дори да се съпротивляват. Или може би това е целта… Сещам се за реплика от филма „Бялото слънце на пустинята” – Бий червените, докато не побелеят или бий белите, докато не побелеят.” С други думи, бий народа отвсякъде и толкова, докато не стане разноглед и не клекне. Остава да помислим за клапана…кога ли ще избие??? Е, пак отплеснах. Думата беше за здравния министър. Ще замръкнем с новичък. За сега най-хубавото е, че не е намерен на кръстопът, на спортна площадка или из някое заведение. Човекът си е действащ доктор, при това гинеколог ( демек, знае как се ражда …айде да сме оптимисти, и здравна реформа ) Аз съм си оптимист, не чакам земетресение да ми извади картофите и по тази причина очаквам върху ни изобилно изсипване на здравни благини. От друга страна… нещо ми нашепва, че новият министър само ще прибави към биографията си лустрото на бивш министър. Неуспял…е, ако успее, ще се извиня. Но и това е бял кахър. Друго е притеснително. Че Б.Б. като един истински твърдоглав шоп ( да не се обижда, защото и пишещата е шопкиня ), та като истински шоп сигурно казва „ Аз не знам как е , ама и така не е”. С други думи, на резервната скамейка за министри и подобни управляващи няма никой и затова си търси кадрите по кръстопътища, из съновидения и всякакви екзотични места. Дали е добре, отново ще търпим на свой гръб. Докога…  ( Между другото, в последната дума бях допуснала буквена грешка и вместо гръб, бях написала гроб… доколко е грешка? А? ) Латинка Минкова


Тагове:   лято,


Гласувай:
1



1. анонимен - Извинете, но не сте точна
30.09.2010 19:57
Бял кахър е, че цитираната реплика е от "Червените дяволчета", на от "Бялото слънце...." Икономист съм. В цялата дандания по здравната реформа питам 2 неща.
Искат пари, а няма остойностяване на пътеките. Работата на 2 места е "конфликт на интереси". Имам опит с познати. В болница не се влиза /няма легла/, ако не вземеш направление от частния кабинет на някой от водещите лекари.
цитирай
2. lateto - ех, ЕГН
30.09.2010 20:01
Нещо не бях сигурна във филма, признавам, обърках се, изобщо не споря.Консенсус да е, има такава реплика, все пак...пък и това да е...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lateto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 256707
Постинги: 120
Коментари: 169
Гласове: 228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930